Prehrana je organizirana u objektima: Varaždin – Studentski restoran Varaždin, u Čakovcu Studentski Bistro (u sklopu Učiteljskog fakulteta), zatim u Studentskom restoranu Akademija u Koprivnici (u sklopu Sveučilišnog kampusa Sveučilišta Sjever), Restoranu Snježana u Bjelovaru i restoranu hotela Kalnik u Križevcima. Svi restorani su uključeni u sustav studentskih iskaznica, što znači da se svi studenti koji imaju studentsku iskaznicu mogu hraniti u tim objektima bez obzira na mjesto studiranja.
Studentski centar u Varaždinu, studentima koji će imati aktiviranu e-Osobnu i Certilia mobilelD aplikaciju, omogućava identifikaciju digitalnom studentskom iskaznicom u Studentskom restoranu u Varaždinu (studentska iskaznica na mobitelu).
Više podataka o sustavu studentskih iskaznica i podacima o stanju računa na vašoj studentskoj iskaznici možete pogledati na issp.srce.hr .
Nadležnost nad izdavanjem studentskih iskaznica imaju referade vaših matičnih ustanova (fakulteta i učilišta). Njima se treba obratiti i u slijedećim slučajevima:
Molimo studente, da svaku nepravilnost vezanu uz prehranu u ovim restoranima na licu mjesta prijave nadležnoj osobi pružatelja usluge prehrane, a zatim i Lokalnom povjerenstvu za kontrolu prehrane studenata na e-mail:
VARAŽDIN prehrana-varazdin@scvz.hr , ČAKOVEC prehrana-cakovec@scvz.hr , KOPRIVNICA prehrana-koprivnica@scvz.hr , KRIŽEVCI prehrana-krizevci@scvz.hr , BJELOVAR prehrana-bjelovar@scvz.hr
koje će poduzeti daljnje korake prema pružatelju usluge prehrane i Nacionalnom povjerenstvu za kontrolu prehrane studenata.
Više o Pravilniku o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na pokriće troškova prehrane studenata (NN br. 120/13 i 8/14) i lokalnim povjerenstvima za kontrolu prehrane studenata možete pročitati OVDJE.